#ChodźDoKina! – startuje akcja „Kino to emocje”
A pamiętasz, jak… śmiałeś się na znakomitej komedii 😂? uroniłeś łezkę na wzruszającym dramacie 😭? bałeś się, chociaż mówiłeś, że wcale nie, na przerażającym horrorze 😨? Kino to emocje 💕, zatem #ChodźDoKina 🎬 i poczuj to jeszcze raz!
Widzowie kochają kino – wskazują na to zarówno badania opinii, jak i rosnąca z roku na rok liczba sprzedawanych biletów. Choć lockdown nieco zachwiał tą statystyką, kina w całej Polsce są już ponownie otwarte. Aby przypomnieć o tym widzom, już 4 września rusza kampania społeczna „Kino to Emocje”, w ramach której duże sieci oraz kina studyjne i lokalne wspierane przez Polski Instytut Sztuki Filmowej, po raz pierwszy w historii będą wspólnie zachęcać do powrotu przed duży ekran. W kinach, telewizji i internecie będzie można zobaczyć emocjonalne spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, w których aktorzy przypomną dlaczego warto znów wybrać się na seans. Wsparcia kampanii udzielili także: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych oraz Polska Gildia Producentów.
Tęskniąc za emocjami
W obliczu pandemii i trudnej sytuacji, w której znalazły się kina, polska branża kinowa zwarła szyki, by wyjść naprzeciw rodzimym kinomanom. Kampania „Kino to emocje” wystartuje już 4 września w kinach, telewizji i internecie. Głównym elementem kampanii będą pełne emocji spoty z udziałem Joanny Kulig i Marcina Dorocińskiego, za pośrednictwem których aktorzy przypomną widzom o wyjątkowej roli kina.
Bezprecedensowa akcja
„Kino to emocje” to wyjątkowa inicjatywa: pierwszy raz w historii wszystkie polskie kina jednoczą się we wspólnej akcji. W kampanię zaangażowały się sieci: Cinema City, Helios, Multikino oraz kina zrzeszone w Sieci Kin Studyjnych i Lokalnych w całej Polsce. Projekt współfinansowany jest przez Polski Instytut Sztuki Filmowej oraz Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Wsparcia udzielili także: Krajowa Izba Producentów Audiowizualnych oraz Polska Gildia Producentów. Patronami medialnymi kampanii są: Telewizja Polska, Radio Zet, Telewizja Polsat, Canal+, TVN, Wirtualna Polska, Filmweb, Onet, Gazeta.pl i Interia.pl.